CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
Novinky Kurzy a školení Odborná literatura Košík 

.: Najdi text:

Portál provozuje:
i-servis.cz
redakční a publikační systémy

Sluneční 1400/1
747 14 Ludgeřovice

IČ: 70018111
DIČ: CZ6808140790
info@i-servis.cz


Zásilkový prodej literatury zajišťuje:
Ivo Bílek
Ludmilina 995/32
709 00 Ostrava-Mariánské Hory

IČ: 48790109
DIČ: CZ6305020315

tel: 773 092 150
de-bilek@de-bilek.cz
 
 
2016

Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka?

Byla a je jedna slovenská firma, která občas rozesílala nabídky a měla takový úspěch, jaký asi obvykle očekáváme – tedy nic moc.

Pak se její obchodní ředitelka na kurzu o komunikaci dozvěděla, jak dopis formulovat mnohem přitažlivěji, a za měsíc nadšeně hlásila výsledek: kromě mnoha dalších se osobně ozval i generální ředitel velké evropské automobilky. Zázrak? Náhoda? Nikoliv, jen uplatnění zásad, které sice nejsou nijak nové, ale pořád se ještě nedostaly obchodníkům do krve.

Pokud si tedy myslíte, že obchodní komunikace začíná a končí u jednacího stolu, pak jste na omylu. Může na tomto místě samozřejmě skončit, ale to jen proto, že jste se jí dostatečně nevěnovali už mnohem dříve. Zákazníka samozřejmě oslovuje už vaše reklamní sdělení, ale my se budeme věnovat především dialogu mezi obchodníkem a jeho klientem. Jak je vidět, na prvním kontaktu záleží velmi mnoho – prakticky rozhoduje, zda budete smět se zákazníkem dále mluvit a předvést, jak ovládáte třeba rétoriku či řeč těla.

Uspějete-li, nic tím nekončí a komunikace už vůbec ne. Druhá fáze, zaměřená na posilování vztahů se zákazníkem a prevenci problémů, začíná právě v okamžiku podpisu smlouvy či objednávky. Mnohé firmy přišly o všechno právě proto, že propadly takzvané poprodejní apatii a dávaly zákazníkům najevo svůj nezájem. Tak třeba jistá armaturka… ale tuto poučnou historku si už schovám na kurz.

Chcete-li tedy vědět, jak v každé fázi obchodního vztahu zaujmout zákazník tak, že ani nepomyslí na konkurenci, že bude ochoten s vámi spolupracovat nad rámec běžného vztahu a že vám ještě bude zdarma dělat reklamu, přijďte na kurz obchodní komunikace, který pořádá společnost EDUX  uskuteční se dne 15.2.2007 v době od 9:00 – 17:00 hodin na adrese Maxijob – 5.patro, Pernerova 239/11, Praha 8. Srdečně Vás zve lektor a autor knihy Intuitivní marketing Miloš Toman.

Doporučujeme

Příprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.

Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny

Studium v zahraničí
Studentský informační server Palice duté

Řešení TSP
Bezplatný e-mailový seminář - příprava na testy studijních předpokladů MU
Testy studijních předpokladů, diskuse o přijímačkách na MUNI v Brně

e-MATEMATIKA.cz
Nesnesitelně snadná matematika 

sponzoring.cz

Jediný český portál, kde můžete svůj projekt nabídnout sponzorům.
Studentský web
HyperStudent.cz

Novinky na váš e-mail

Chcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR.

Máte zájem o spolupráci?

Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR.

Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580.

Novinky v obsahu

Nejčtenější

Chcete si zlepšit svoji paměť?
27.08.2006, přečteno 19990 x
Novinky na váš e-mail
30.05.2004, přečteno 17360 x
Jak si otevřít dveře ke klientovi?
22.02.2007, přečteno 14461 x
Intuitivní marketing
16.01.2007, přečteno 14149 x
Svět informatiky kolem nás
07.12.2006, přečteno 14090 x
Přednosti malých podnikatelů v marketingu
08.02.2007, přečteno 13330 x
  Zaváháte někdy při účtování? Zvládáte neustálé změny? Bojíte se chyb? Potřebujete poradit?