|
|||
Portál provozuje: |
Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka?Byla a je jedna slovenská firma, která občas rozesílala nabídky a měla takový úspěch, jaký asi obvykle očekáváme – tedy nic moc. Pak se její obchodní ředitelka na kurzu o komunikaci dozvěděla, jak dopis formulovat mnohem přitažlivěji, a za měsíc nadšeně hlásila výsledek: kromě mnoha dalších se osobně ozval i generální ředitel velké evropské automobilky. Zázrak? Náhoda? Nikoliv, jen uplatnění zásad, které sice nejsou nijak nové, ale pořád se ještě nedostaly obchodníkům do krve. Pokud si tedy myslíte, že obchodní komunikace začíná a končí u jednacího stolu, pak jste na omylu. Může na tomto místě samozřejmě skončit, ale to jen proto, že jste se jí dostatečně nevěnovali už mnohem dříve. Zákazníka samozřejmě oslovuje už vaše reklamní sdělení, ale my se budeme věnovat především dialogu mezi obchodníkem a jeho klientem. Jak je vidět, na prvním kontaktu záleží velmi mnoho – prakticky rozhoduje, zda budete smět se zákazníkem dále mluvit a předvést, jak ovládáte třeba rétoriku či řeč těla. Uspějete-li, nic tím nekončí a komunikace už vůbec ne. Druhá fáze, zaměřená na posilování vztahů se zákazníkem a prevenci problémů, začíná právě v okamžiku podpisu smlouvy či objednávky. Mnohé firmy přišly o všechno právě proto, že propadly takzvané poprodejní apatii a dávaly zákazníkům najevo svůj nezájem. Tak třeba jistá armaturka… ale tuto poučnou historku si už schovám na kurz. Chcete-li tedy vědět, jak v každé fázi obchodního vztahu zaujmout zákazník tak, že ani nepomyslí na konkurenci, že bude ochoten s vámi spolupracovat nad rámec běžného vztahu a že vám ještě bude zdarma dělat reklamu, přijďte na kurz obchodní komunikace, který pořádá společnost EDUX uskuteční se dne 15.2.2007 v době od 9:00 – 17:00 hodin na adrese Maxijob – 5.patro, Pernerova 239/11, Praha 8. Srdečně Vás zve lektor a autor knihy Intuitivní marketing Miloš Toman. |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 29437 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20765 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 19990 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 17502 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 17360 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 14783 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14461 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 14149 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 14090 x Přednosti malých podnikatelů v marketingu 08.02.2007, přečteno 13330 x |