|
|||
Portál provozuje: |
Jak připravovat reklamuPozvánka na seminář pro malé a střední firmy. Kurz „Intuitivní reklama“, který povede Ing. Miloš Toman by se mohl jmenovat také Reklama pro malé a střední podniky nebo Nízkonákladová reklama. Její nejvýstižnější stručný popis by pak určitě zněl takto: Jak dělat reklamu, která jen prodává. Lektor a autor stejnojmenné publikace se totiž dopouští onoho faux pas, že v knize Intuitivní reklama, která se také stala součástí připravovaného kurzu, znovu a znovu trpělivě opakuje, že reklama neslouží k tomu, aby si kandidáti na umělce zaměstnaní v reklamních agenturách zajistili pravidelné a tučné příjmy, ale jejím účelem je podpora prodeje. Ing. Toman vychází ze skutečnosti, že reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. V kurzu se vám bude snažit ukázat cestu, jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také její mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. „Intuitivní“ reklama se soustředí na účel, vyhýbá se samoúčelným „kreativním“ nápadům. Cení si nápadů, které přispívají k dobrému vztahu se zákazníkem, k vytváření oboustranné komunikace, k tomu, aby bylo dosaženo co největší spokojenosti zákazníka. Srdečně vás zve společnost EDUX s.r.o. na tento seminář a věříme, že na něm získáte inspiraci a nástroje, které vám reklamní agentury obvykle nenabídnou, protože jsou tak málo nákladné. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a o její krizi, tak získáte jeden z receptů, jak využívat reklamu k svému podnikatelskému prospěchu. |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 29437 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20765 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 19990 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 17502 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 17360 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 14783 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14461 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 14149 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 14090 x Přednosti malých podnikatelů v marketingu 08.02.2007, přečteno 13330 x |