|
|||
Portál provozuje: |
Telemarketing se stal běžnou součástí našich životůJak se na něj připravit? Firemní vzdělávání. Telemarketing – prodej a služby poskytované po telefonu – je dnes již běžnou součástí života moderního člověka. Současný člověk totiž hledá možnost, jak ušetřit čas, a tak využívá výhod telefonu nebo internetu. Firmy používají telemarketing, protože jim umožňuje zrychlení komunikace s klientem, standardizované představení nabídky klientovi, komfortní zjištění množství dat o klientovi atd. Klienti si zase již zvykli na příjemný hlas v telefonu, který je vede, pomáhá jim řešit momentální situaci, aniž by museli opustit svůj domov. Telefon vstoupil do našeho života již dávno a oprávněným požadavkem klienta je, aby komunikace po telefonu profesionální. Profesionalitu operátorů call center, na kterou jsme si už zvykli, automaticky očekáváme i při běžném telefonickém kontaktu s pracovníky firem a institucí, jako jsou magistráty, útvary státní správy, policie, zdravotní zařízení a další. Velmi často však marně. Jak lze dosáhnout toho, aby jednání po telefonu bylo profesionální? A co do této profesionality vlastně patří? Profesionál, který pracuje po telefonu, má především příjemný hlas. Intonace, která je součástí jeho promluvy, nesmí být lhostejná, nevraživá nebo ponížená či snad nátlaková. Z hlasu profesionála je cítit zájem a ochota pomoci nebo pomoc nabídnout. Historka z mládí jednoho studenta vypráví, jak v rámci brigády telefonoval na centrálu firmy, pro kterou pracoval, a zamiloval se do ženy, která s ním na lince hovořila. Byla to nádherná žena s nádherným hlasem. Jednoho dne dostal za úkol na pracoviště této úžasné ženy, a dokonce přímo jí donést jisté listiny. Po zaklepání ho ten nádherný hlas pozval, aby vstoupil, ale ona tam nebyla, a tak se zeptal, kde by ji našel. Pak hlas zbožňované ženy uslyšel, patřil dámě zralého věku, která měla na nohou bačkory, pod nosem knír a přátelskou tvář staré dámy... Profesionál na telefonu má vycvičené umění naslouchat, umí klást klientovi otázky, které mu pomohou rychle zpřehlednit situaci, zjistit zda je klient připraven vnímat, reagovat, jak uvažuje a co vlastně potřebuje. Profesionál na telefonu zaměřuje svoje úsilí cíleně, je tak trochu režisérem i producentem. Profesionál na telefonu bez pomoci vizualizace zvládne vysvětlit, popsat „vykreslit“, vytvořit klientovi představu, co může získat (při prodeji) a co mu daná transakce přinese, jak mu usnadní práci, život atd. Profesionál na telefonu dokáže, podotýkáme, že za ztížených podmínek, vytvořit vztah důvěry, vzbudit zájem a ochotu klienta naslouchat, co mu člověk „z telefonu“ říká. Profesionál na telefonu umí obratně využít omezeného času při hovoru – v opačném případě by totiž došlo ke ztrátě výhody telemarketingu obsloužit rychle velké množství klientů – tedy uspokojit klienty a firmě přinést vysokou efektivitu práce operátora. Profesionál na telefonu umí při akvizici přesvědčit klienta, aby mu otevřel dveře pro návštěvu obchodníka v případě, že nabídka služby nebo produktu vyžaduje vizuální prezentaci. Profesionál na telefonu rychle a bezpečně zvládá kontakt v nestandardních situacích; tzn. při řešení stížností, reklamací nebo pohledávek. Profesionál na telefonu na telefonu elegantně vyřeší i nestandardní chování a komunikaci klienta. Profesionál na telefonu ví, že se setká se syndromem vyhoření a dokáže ho včas minimalizovat. K profesionalitě na telefonu vede řada cest, například cesta pokusu a omylu, cesta praxe, učení se nápodobou. Nicméně efektivním a rychlým způsobem přípravy profesionála je cílený výcvik a následný systematický rozvoj dovedností, zejména využití zpětné vazby. Ta budoucímu profesionálovi umožní zjistit, zda se k profesionalitě blíží, zda stagnuje nebo zda se profesionalitě vzdaluje. Umožní mu přímou konfrontaci s vlastním výkonem, její součástí jsou i doporučení, co a jak zlepšit. Je samozřejmé, že efektivitu výcviku a koučování budoucího profesionála zaručí trenér profesionál, který osobně pracoval v telemarketingu a je s ním neustále v kontaktu. Předkládáme Vám nejen informace o telemarketingu, ale i nabídku tréninků připravených a vedených profesionály s dlouholetou praxí v oboru, nabízíme i tréninky a kurzy „šité na míru“ vašim potřebám zejména v oblastech prodej, akvizice, pohledávky, win – back, reklamace a stížnosti. V případě zájmu o podrobnější informativní schůzku, kontaktujte Ing. Z.Tomaidesová – manažer pro vzdělávání, tel.č. +420 284 840 247, mobil: +420 723 916 559 |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 29437 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20765 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 19990 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 17501 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 17360 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 14783 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14461 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 14149 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 14089 x Přednosti malých podnikatelů v marketingu 08.02.2007, přečteno 13330 x |