|
|||
Portál provozuje: |
Společenské vědy9 typů obtížných lidíautor: Nick Robinson, vydal: Management Press, říjen 2024, 216 stran V práci trávíme třetinu života a často i víc. A asi neexistuje nikdo, kdo by se během své kariéry nepotkal s „obtížným“ jedincem. Pokud musíte v práci jednat s takovými typy lidí, ať už jako jejich nadřízený, kolega nebo personalista, je tato kniha určena právě vám. Nabízí odpovědi na častou otázku, proč a jak se z někoho stane obtížný zaměstnanec, a předkládá praktické strategie, jak rychle zlepšit vztahy na pracovišti. Najdete zde odpovědi na řadu otázek. Například: • Proč se někteří zaměstnanci mění v obtížné jedince? • Co znamená pojem „obtížný“ a jak takové typy lidí poznat? • Jak rozlišit jednotlivé typy obtížných lidí? • Jak jednat se specifickými typy obtížných lidí a jak přispět k celkovému zlepšování vztahů na pracovišti? A ještě dodatek na závěr – samozřejmě že s problematickými lidmi se nesetkáváme jenom na pracovišti. Takže tato kniha může být velmi prospěšná i těm, kteří problém „obtížných jedinců“ řeší i ve svém soukromém životě. Katalogové číslo: 9788072616060 Cena: 299,00 Kč (osvobozeno od DPH) |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 29437 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20765 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 19990 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 17501 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 17360 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 14783 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14461 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 14149 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 14089 x Přednosti malých podnikatelů v marketingu 08.02.2007, přečteno 13330 x |