|
|||
Portál provozuje: |
PrávoZákon o insolvenčních správcích - Komentář, 2.vydáníautor: Antonín Stanislav, Jan Kozák, Adam Sigmund , vydal: Wolters Kluwer , listopad 2023, 232 stran Přinášíme druhé, aktualizované vydání komentáře zákona č. 312/2006 Sb., o insolvenčních správcích, jenž je důležitým právním předpisem v oblasti insolvenčního práva a upravuje podmínky výkonu i samotný výkon funkce insolvenčního správce a rovněž dohled nad insolvenčními správci. Komentář detailně vystihuje problematiku ve světle aplikační praxe, upozorňuje na úskalí právní úpravy a nabízí možná řešení výkladových problémů v praxi. Druhé vydání reflektuje důležité změny, k nimž v této oblasti došlo – např. nová ustanovení týkající se personálního a materiálního vybavení insolvenčního správce, zaměstnance insolvenčního správce či podstatné změny týkající se přestupků. Komentář má sloužit jako pomůcka především pro samotné insolvenční správce, ale využít jej mohou také insolvenční soudy. Právní stav komentáře je k 1. 7. 2023. Katalogové číslo: 9788076763326 Cena: 610,00 Kč (osvobozeno od DPH) |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 28810 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20212 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 19527 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 16764 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 16490 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 14366 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14039 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 13416 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 13256 x Jak připravovat reklamu 10.04.2007, přečteno 12874 x |