![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Portál provozuje: |
Ekonomie, managementMezinárodní oceňovací standardy s účinností od 31. ledna 2025 - International Valuation Standards 2025![]() Mezinárodní oceňovací standardy s účinností od 31. ledna 2025 Mezinárodní oceňovací standardy s účinností od 31. ledna 2025 International Valuation Standards 2025 IVSC Cena: Kč 490 (běžná cena) Cena: Kč 441 (sleva 10 %) Dostupnost: skladem Vydavatel: Ekopress Vyšlo: 2025/02 ISBN: 978-80-87865-96-5 EAN: 9788087865965 Stran: 324 Rozměr: B5 Provedeni: Měkká vazba Oficiální český překlad Mezinárodních oceňovacích standardů (IVS) 2025. Rada pro mezinárodní oceňovací standardy (International Valuation Standards Council, IVSC) je nezávislá nezisková organizace věnující se zvyšování kvality v oboru oceňování. Jejím primárním cílem je posilovat jistotu a veřejnou důvěru v oceňování vytvářením transparentních a konzistentních standardů a zajišťováním jejich všeobecného přijetí a uplatňování při oceňování aktiv po celém světě. Mezinárodní oceňovací standardy (International Valuation Standards, IVS) jsou podstatnou součástí finančního systému. Ocenění nacházejí široké využití a uplatnění na finančních trzích i v jiných situacích, ať už jako součást účetních závěrek, k zajištění souladu s regulatorními požadavky, nebo na podporu zajištěného financování a transakčních aktivit. Účelem IVS je podpořit a udržovat vysokou úroveň důvěry veřejnosti v oceňovací praxi. Proto stanovují odpovídající globální požadavky v oblasti oceňování, vztahující se jak na strany zapojené do tohoto procesu, tak na ty, kteří na tento proces dohlížejí. IVS jsou mezinárodní standardy založené na principech. Popisují proces, který lze využít ve spojení s jinými standardy nebo právními a jinými předpisy, které vyžadují hodnotu. IVS popisují proces oceňování, do kterého mohou být zapojeny různé strany (včetně specialistů a servisních organizací). Konečnou odpovědnost za zajištění souladu s IVS nese oceňovatel. IVS vycházejí z předpokladu, že oceňovatelé, kteří tyto standardy používají, jsou kvalifikovaní a mají potřebné znalosti, dovednosti, zkušenosti, školení a vzdělání k provádění ocenění. Pro účely IVS je oceňovatel definován jako jednotlivec, skupina jednotlivců nebo jednotlivec v rámci organizace, bez ohledu na to, zda je zaměstnán (interní), nebo zjednán (smluvní/externí), disponující potřebnou kvalifikací, schopnostmi a zkušenostmi k objektivnímu, nestrannému, etickému a kvalifikovanému provedení ocenění. V některých jurisdikcích je k tomu, aby subjekt nebo jednotlivec mohl vystupovat jako oceňovatel, vyžadována licence (viz Kodex etických principů pro oceňovatele IVSC). Užití IVS může být buď nařízeno, nebo dobrovolně zavedeno: • kompetentním orgánem vykonávajícím pravomoc nad účelem, pro který je ocenění požadováno, nebo • profesní organizací oceňovatelů, která vyžaduje jejich užívání svými členy pro konkrétní účely, nebo • ujednáním mezi stranou požadující ocenění a oceňovatelem. Jedná se o praktickou dvojjazyčnou (anglicko-českou) formu textu, která výrazně zvyšuje užitečnost knihy. Cena: dosud nebyla stanovena |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 29601 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20923 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 20158 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 17645 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 17521 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 15029 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14612 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 14321 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 14229 x Přednosti malých podnikatelů v marketingu 08.02.2007, přečteno 13488 x |
![]() |