![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Portál provozuje: |
Ekonomie, managementStandardní situace v managementu a jak je hrát - Praktická příručka pro řešení problémů s lidmi![]() Jste manažer, personalista či vedoucí pracovník a řešíte tyto otázky: Jak lidem komunikovat náročná rozhodnutí? Jak prezentovat změny? Jak se chovat, když máme v týmu problémové lidi? Jak se vypořádat s předáním funkce nebo pozice nástupci? Jak zvládnout vyjednávání se zástupci zaměstnanců? Jak řešit konflikty na pracovišti? …a další podobné? Kniha nabízí praktický návod, jak zvládat nejnáročnější personální situace, se kterými se denně setkávají manažeři, vedoucí pracovníci i majitelé firem. Na základě reálných zkušeností z českého prostředí se čtenáři naučí osvědčené postupy pro řešení konfliktů, efektivní komunikaci složitých rozhodnutí či zacházení s problémovými zaměstnanci. Tato kniha vám nepředá univerzální návod, jak si získat poslušnost týmu, ale nabídne mnoho užitečných tipů, jak zjednodušit práci s lidmi a dosáhnout těch nejlepších výsledků. V každodenních situacích můžete skórovat – a zde se dočtete, jak na to! Katalogové číslo: 9788027155705 Cena: 269,00 Kč (osvobozeno od DPH) |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 29601 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20923 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 20158 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 17645 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 17521 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 15029 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14612 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 14321 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 14229 x Přednosti malých podnikatelů v marketingu 08.02.2007, přečteno 13488 x |
![]() |