![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Portál provozuje: |
Ekonomie, managementKdyž slova bolí - Jak čelit negativním komentářům a budovat odolné sebevědomí![]() Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma Už se vám někdy stalo, že se k vám někdo choval hrubě, a vy jste nevěděli, jak s tím naložit? Styděli jste se vrátit nedovařené jídlo v restauraci nebo se zastat cizího člověka v tramvaji? Ocitli jste se v situaci, kdy na vás někdo křičel, a vy jste jen odevzdaně mlčeli? Tato kniha vám ukáže, jak už si nenechat ubližovat. Autorka nabízí klíčové vhledy do problematiky verbálního násilí a přináší konkrétní rady a postupy, jak se bránit negativním komentářům, jak si stanovit osobní hranice a jak dlouhodobě budovat duševní odolnost a klid. Za pomoci skutečných příběhů, psychologických teorií a zkušeností z praxe demonstruje, jak hluboce mohou slova ovlivnit naše sebevědomí a duševní pohodu. Dozvíte se: ● co je verbální násilí, jaké má podoby a zda nejste jeho obětí; ● jak říct „dost“, vymezit se a požádat druhé, aby s vámi jednali s respektem; ● jak rozeznat, jestli jste „přecitlivělí“ a hloupá poznámka se vás dotýká proto, že máte nějaké otevřené rány na duši, nebo zda druhý člověk opravdu hrubě překračuje hranice a máte se ozvat; ● proč nás kritika zasahuje a jak kulturní a sociální normy tento efekt umocňují. Kniha je cenným průvodcem pro každého, kdo chce lépe chápat a zvládat emoční náročnost života. Katalogové číslo: 9788027151882 Cena: 329,00 Kč (osvobozeno od DPH) |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 29601 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20923 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 20158 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 17645 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 17521 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 15029 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14612 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 14321 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 14229 x Přednosti malých podnikatelů v marketingu 08.02.2007, přečteno 13488 x |
![]() |