![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Portál provozuje: |
Ekonomie, managementService Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby![]() Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry. Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují. Katalogové číslo: 9788027153640 Cena: 399,00 Kč (osvobozeno od DPH) |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 29601 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20923 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 20158 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 17645 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 17521 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 15029 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 14612 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 14321 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 14229 x Přednosti malých podnikatelů v marketingu 08.02.2007, přečteno 13488 x |
![]() |