![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Portál provozuje: |
Ekonomie, managementKomunikace a prezentace Přidat k oblíbeným Umění mluvit, slyšet a rozumět, 3. aktualizované a rozšířené vydání![]() Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení? V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe. ✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra ✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení ✓ Šíření informací a prevence vzniku fám ✓ Argumentace a zvládání námitek ✓ Komunikace v konfliktech a krizích ✓ Rizika moderní komunikace Katalogové číslo: 9788024704326 Cena: 359,00 Kč včetně 10% DPH |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 28493 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 19969 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 19100 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 16334 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 16034 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 14157 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 13740 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 13170 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 12724 x Jak připravovat reklamu 10.04.2007, přečteno 12634 x |
![]() |