Společnost EDUX s.r.o. připravuje seminář „Akvizice v telemarketingu“, který se bude konat dne 5. dubna 2007 s lektorkou PhDr. Alena Housková, která je specialistkou na oblast rozvíjení obchodních dovedností a telemarketingu.
Akvizice je otevření dveří ke klientovi, úkolem tréninku je připravit na telefonní akvizici klientů, zvládnutí tzv. „studeného hovoru“, osvojit si přiměřený, stimulující způsob otevíracího hovoru s klientem, dosáhnout jeho zájmu a chuti setkat se; vyhnout se neefektivnímu, ztrátovému způsobu navazování kontaktu s klientem překonat nechuť k tomuto způsobu navázání kontaktu.
Obsah:
- Jak si otevřít dveře ke klientovi? Cesty, forma, cíle
- Pozitiva a negativa různých postupů z hlediska adresnosti (cílové skupiny), zachycení reakce, ceny, možnosti řídit vztah, času, osobního přiblížení
- Stavba akvizičního telefonního hovoru - navázání kontaktu, otevření dveří, upoutání pozornosti - je o Vás známo, zjištění potřeb – zájmu, nabídka informací, vysvětlení, schůzky , manilové komunikace, uzavření hovoru – poděkování za čas, zdvořilost
- Analýza a zlepšení osobního komunikačního stylu.
Metody a formy:
- aktivní práce účastníků – cvičení, praktikum telefonní komunikace a vedení hovoru s klientem při telemarketingu (s nahrávkou )
- zpětná vazba lektora s doporučením k dalšímu rozvoji
- výklad lektora
Zisky účastníka tréninku:
- účastníci tréninku získají základy znalostí a dovedností potřebných pro telefonní komunikaci s klienty
- účastníci rozvinou svůj osobní styl profesionálně vést telefonický rozhovor při telemarketingu
- účastníci rozvinou své schopnosti diagnostikovat a spolupracovat s různými typy lidí po telefonu
Navazující problematika:
- WIN BACK (doporučovaný rozsah: 8 hodin)
- REKLAMACE, STÍŽNOSTI (doporučovaný rozsah: 8 hodin)
- POHLEDÁVKY (doporučovaný rozsah: 8 hodin)
Kontakt: Ing. Z.Tomaidesová, mobil: +420 723 916 559
e-mail: tomaidesova@edux.cz, www.edux.cz
Přihláška: http://edux.cz/kurzy.php?cislo=56