|
|||
Portál provozuje: |
Ekonomie, managementVedení v krizi - Jak zvládnout zaměstnance v nesnadných časechautor: Vojtěch Bednář, vydal: Management Press, květen 2022, 144 stran Úspěšná, dobře vedená firma zvládne každý problém. Pokud má dobrý produkt nebo službu, spokojené zákazníky, kvalitní a osvícený management. I ta nejlepší firma však v krizi selže, pokud nemá pracující a loajální zaměstnance. Jaké máme zaměstnance? Takové, jaké jsme si vybrali, ale také – a v mnoha případech hlavně – takové, jaké si vychováme. Stabilita, loajalita, pracovitost a kreativita našich lidí jsou vlastnosti z velké části tvořené chováním jejich managementu. Chováním nadřízených na všech úrovních k zaměstnancům. Tato kniha je o tom, jak se v krizích chovat k zaměstnancům, aby podporovali svého zaměstnavatele, a to i když okolnosti nejsou jednoduché. Je určena manažerům na všech úrovních. Všechny rady a doporučení, která zde najdete, jsme načerpali v průběhu koronavirové pandemie a před ní, jsou z českých nebo v České republice působících firem. Všechny jsou více či méně přenositelné do jiných firem. Katalogové číslo: 9788072615926 Cena: 299,00 Kč (osvobozeno od DPH) |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.04.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007 Intuitivní marketing 16.01.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 09.03.2007, přečteno 28664 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.01.2008, přečteno 20169 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.08.2006, přečteno 19482 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 09.01.2007, přečteno 16624 x Novinky na váš e-mail 30.05.2004, přečteno 16345 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 14323 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.02.2007, přečteno 13899 x Intuitivní marketing 16.01.2007, přečteno 13376 x Svět informatiky kolem nás 07.12.2006, přečteno 12990 x Jak připravovat reklamu 10.04.2007, přečteno 12793 x |