CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
Novinky Kurzy a školení Odborná literatura Košík 

.: Najdi text:

Portál provozuje:
i-servis.cz
redakční a publikační systémy

Sluneční 1400/1
747 14 Ludgeřovice

IČ: 70018111
DIČ: CZ6808140790
info@i-servis.cz


Zásilkový prodej literatury zajišťuje:
Ivo Bílek
Ludmilina 995/32
709 00 Ostrava-Mariánské Hory

IČ: 48790109
DIČ: CZ6305020315

tel: 603248004
tel: 596116491
de-bilek@de-bilek.cz
 
 
2016

Jak připravovat reklamu

Pozvánka na seminář pro malé a střední firmy.

Kurz „Intuitivní reklama“, který povede Ing. Miloš Toman by se mohl jmenovat také Reklama pro malé a střední podniky nebo Nízkonákladová reklama. Její nejvýstižnější stručný popis by pak určitě zněl takto: Jak dělat reklamu, která jen prodává.

Lektor a autor stejnojmenné publikace se totiž dopouští onoho faux pas, že v knize Intuitivní reklama, která se také stala součástí připravovaného kurzu, znovu a znovu trpělivě opakuje, že reklama neslouží k tomu, aby si kandidáti na umělce zaměstnaní v reklamních agenturách zajistili pravidelné a tučné příjmy, ale jejím účelem je podpora prodeje.

Ing. Toman vychází ze skutečnosti, že reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti.

V kurzu se vám bude snažit ukázat cestu, jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také její mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem.

„Intuitivní“ reklama se soustředí na účel, vyhýbá se samoúčelným „kreativním“ nápadům. Cení si nápadů, které přispívají k dobrému vztahu se zákazníkem, k vytváření oboustranné komunikace, k tomu, aby bylo dosaženo co největší spokojenosti zákazníka.

Srdečně vás zve společnost EDUX s.r.o. na tento seminář a věříme, že na něm získáte inspiraci a nástroje, které vám reklamní agentury obvykle nenabídnou, protože jsou tak málo nákladné. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a o její krizi, tak získáte jeden z receptů, jak využívat reklamu k svému podnikatelskému prospěchu.

Doporučujeme

Příprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.

Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny

Studium v zahraničí
Studentský informační server Palice duté

Řešení TSP
Bezplatný e-mailový seminář - příprava na testy studijních předpokladů MU
Testy studijních předpokladů, diskuse o přijímačkách na MUNI v Brně

e-MATEMATIKA.cz
Nesnesitelně snadná matematika 

sponzoring.cz

Jediný český portál, kde můžete svůj projekt nabídnout sponzorům.
Studentský web
HyperStudent.cz

Novinky na váš e-mail

Chcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR.

Máte zájem o spolupráci?

Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR.

Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580.

Novinky v obsahu

Nejčtenější

Chcete si zlepšit svoji paměť?
27.8.2006, přečteno 15328 x
Novinky na váš e-mail
30.5.2004, přečteno 12570 x
Jak si otevřít dveře ke klientovi?
22.2.2007, přečteno 10388 x
Intuitivní marketing
16.1.2007, přečteno 9818 x
Svět informatiky kolem nás
7.12.2006, přečteno 9324 x
Jak připravovat reklamu
10.4.2007, přečteno 9249 x
  Zaváháte někdy při účtování? Zvládáte neustálé změny? Bojíte se chyb? Potřebujete poradit?