CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
Novinky Kurzy a školení Odborná literatura Košík 

.: Najdi text:

Portál provozuje:
i-servis.cz
redakční a publikační systémy

Sluneční 1400/1
747 14 Ludgeřovice

IČ: 70018111
DIČ: CZ6808140790
info@i-servis.cz


Zásilkový prodej literatury zajišťuje:
Ivo Bílek
Ludmilina 995/32
709 00 Ostrava-Mariánské Hory

IČ: 48790109
DIČ: CZ6305020315

tel: 603248004
tel: 596116491
de-bilek@de-bilek.cz
 
 
2016

Jak si otevřít dveře ke klientovi?

Společnost EDUX s.r.o. připravuje seminář „Akvizice v telemarketingu“, který se bude konat dne 5. dubna 2007 s lektorkou PhDr. Alena Housková, která je specialistkou na oblast rozvíjení obchodních dovedností a telemarketingu.

Akvizice je otevření dveří ke klientovi, úkolem tréninku je připravit na telefonní akvizici klientů, zvládnutí tzv. „studeného hovoru“, osvojit si přiměřený, stimulující způsob otevíracího hovoru s klientem, dosáhnout jeho zájmu a chuti setkat se; vyhnout se neefektivnímu, ztrátovému způsobu navazování kontaktu s klientem překonat nechuť k tomuto způsobu navázání kontaktu.

Obsah:

  • Jak si otevřít dveře ke klientovi? Cesty, forma, cíle
  • Pozitiva a negativa různých postupů z hlediska adresnosti (cílové skupiny), zachycení reakce, ceny, možnosti řídit vztah, času, osobního přiblížení
  • Stavba akvizičního telefonního hovoru - navázání kontaktu, otevření dveří, upoutání pozornosti - je o Vás známo, zjištění potřeb – zájmu, nabídka informací, vysvětlení, schůzky , manilové komunikace, uzavření hovoru – poděkování za čas, zdvořilost
  • Analýza a zlepšení osobního komunikačního stylu.

Metody a formy:

  • aktivní práce účastníků – cvičení, praktikum telefonní komunikace a vedení hovoru s klientem při telemarketingu (s nahrávkou )
  • zpětná vazba lektora s doporučením k dalšímu rozvoji
  • výklad lektora

Zisky účastníka tréninku:

  • účastníci tréninku získají základy znalostí a dovedností potřebných pro telefonní komunikaci s klienty
  • účastníci rozvinou svůj osobní styl profesionálně vést telefonický rozhovor při telemarketingu
  • účastníci rozvinou své schopnosti diagnostikovat a spolupracovat s různými typy lidí po telefonu

Navazující problematika:

  • WIN BACK (doporučovaný rozsah: 8 hodin)
  • REKLAMACE, STÍŽNOSTI (doporučovaný rozsah: 8 hodin)
  • POHLEDÁVKY (doporučovaný rozsah: 8 hodin)

Kontakt: Ing. Z.Tomaidesová, mobil: +420 723 916 559
e-mail: tomaidesova@edux.cz, www.edux.cz
Přihláška: http://edux.cz/kurzy.php?cislo=56

Doporučujeme

Příprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.

Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny

Studium v zahraničí
Studentský informační server Palice duté

Řešení TSP
Bezplatný e-mailový seminář - příprava na testy studijních předpokladů MU
Testy studijních předpokladů, diskuse o přijímačkách na MUNI v Brně

e-MATEMATIKA.cz
Nesnesitelně snadná matematika 

sponzoring.cz

Jediný český portál, kde můžete svůj projekt nabídnout sponzorům.
Studentský web
HyperStudent.cz

Novinky na váš e-mail

Chcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR.

Máte zájem o spolupráci?

Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR.

Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580.

Novinky v obsahu

Nejčtenější

Chcete si zlepšit svoji paměť?
27.8.2006, přečteno 15209 x
Novinky na váš e-mail
30.5.2004, přečteno 12497 x
Jak si otevřít dveře ke klientovi?
22.2.2007, přečteno 10324 x
Intuitivní marketing
16.1.2007, přečteno 9751 x
Svět informatiky kolem nás
7.12.2006, přečteno 9265 x
Jak připravovat reklamu
10.4.2007, přečteno 9187 x
  Zaváháte někdy při účtování? Zvládáte neustálé změny? Bojíte se chyb? Potřebujete poradit?